52 توصیه طلایی برای بازاریابی دیجیتال (بخش دوم)
52 توصیه طلایی برای بازاریابی دیجیتال (بخش دوم)
شنبه 30 بهمن 1400 ساعت 15:25 | بازدید : 156 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

13. کار بازاریابی دیجیتالی را برای افرادی که از موبایل استفاده می کنند کاربرپسندتر کنید!

 

نکته مهم دیگری که شما برای این که بتوانید کار بازاریابی دیجیتالی را به خوبی انجام دهید این است که سعی کنید تا این کار را برای افرادی که با استفاده از موبایل کار می کنند کاربرپسندتر کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا به این شکل کار کنند افرادی هستند که شانس بیشتری برای موفقیت دارند. علت این موضوع هم خیلی واضح است. این روزها با توجه به افزایش تعداد افرادی که از دستگاه های موبایل استفاده می کنند در صورتی که شما این توانایی را داشته باشید که این کار را بکنید می توانید انتظار داشته باشید که با حجم خیلی بیشتری از مخاطبین روبرو شوید. به عبارت دیگر در این حالت شما می توانید انتظار داشته باشید که تعداد بیشتری از مخاطبین  را پوشش دهید. به عنوان مثال وقتی که شما با استفاده از یک وب سایت به کار بازاریابی با استفاده از روش های دیجیتالی می پردازید در صورتی که کاری کنید که افرادی که می خواهند از گوشی های همراهشان استفاده کنند این توانایی را داشته باشند که به راحتی با استفاده از گوشی های همراهشان به وب سایت های شما بروند و به راحتی درست مانند فردی که با استفاده از کامپیوتر و ویندوز به وب سایت شما می رود به همان اندازه از تمام امکاناتی که در گوشی موبایل شما وجود دارد بهره مند شود می توانید انتظار داشته باشید که شانس بیشتری برای موفقیت نسبت به زمانی دارید که این کار را نکرده اید و تنها افرادی می توانند از وب سایت شما استفاده کنند که صرفا با استفاده از ویندوز به وب سایت می روند. تحقیقات نشان داده است انجام این کار می تواند میزان موفقیت و احتمال رشد شما را به میزان بسیار بسیار بیشتری افزایش دهد چون امروزه دیگر همه از موبایل استفاده می کنند و دیگر تعداد افرادی که برای رفتن به وب سایت ها و همچنین اپلیکیشن های مختلف از گوشی های همراه استفاده می کنند نسبت به آنانی که این کار را با ویندوز و سیستم عامل های قدیمی تر انجام می دهند خیلی بیشتر است و حتی پیش بینی می شود که در آینده این تعداد حتی افزایش هم پیدا کند.

14. افرادی را که فکر می کنید ارتباط گرفتن با آن ها می تواند به شما کمک کند تا کار بازاریابی دیجیتالی را بهتر انجام دهید شناسایی کنید!

 

نکته مهم دیگری که در این زمینه وجود دارد و شما باید به آن توجه کنید این است که سعی کنید تا افرادی را شناسایی کنید که فکر می کنید ارتباط گرفتن با آن ها می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است این افراد افرادی هستند که می توانند به میزان زیادی تجارت شما را رونق ببخشند. به عنوان مثال، فرض کنید که شما برای این که کار بازاریابی دیجیتالی را انجام دهید یک جامعه آماری را به عنوان جامعه آماری آزمایشی انتخاب می کنید که شامل 100 نفر است. اکنون در صورتی که فرض کنید از این 100 نفری که انتخاب کرده اید و برای آن ها بازاریابی می کنید 9 نفر از آن ها وقتی که برایشان بازاریابی می کنید به شما مشورت هایی بدهند (به عنوان مثال به شما راه کارهایی را برای بهتر انجام دادن این کار بدهند) می توانید انتظار داشته باشید که این 9 نفر هرکدامشان 1 روش (و یا در برخی از موارد بیشتر از یک روش) و به عبارت دیگر یک "ایده" را برای انجام دادن کار به شما می دهند و بنابراین در این صورت می توانید انتظار داشته باشید که از این 100 نفر 9 نفر وجود دارند که شما می توانید به عنوان مشاور از آن ها برای انجام دادن کار بازاریابی به روش های مختلف مشورت بگیرید. این کار می تواند به شما کمک کند تا شانستان را برای موفقیت بیشتر و بیشتر کنید به این دلیل که این 9 نفر هرکدام ایده هایی دارند که می تواند به شما کمک بیشتری برای موفقیت بکند.

15. بازاریابی با استفاده از افراد مشهور را فراموش نکنید!

 

یک نکته بسیار بسیار کلیدی و اساسی هم که در این زمینه وجود دارد بازاریابی کردن با استفاده از افراد مشهور است. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت کار بازاریابی دیجیتالی برای شما داشته باشد. به عبارت دیگر در صورتی که شما با استفاد از افراد مشهور بازاریابی می کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانس شما برای موفقیت بیشتر نسبت به زمانی شود که این کار را نمی کنید. بازاریابی با استفاده از افراد مشهور به این شکل است که شما سعی می کنید یکی از این افراد را پیدا کنید و درباره تجارتتان و کارهایی که انجام می دهید با این فرد صحبت کنید و سپس از این فرد درخواست کنید که برای شما تجارت شما را تبلیغ کند. البته ناگفته نماند این افراد مشهور به هیچ عنوان نیازی نیست که یکی از سلبریتی هیای باشند که شما می شناسید. به عنوان مثال در صورتی که فردی را پیدا کردید که در شبکه های اجتماعی تعداد دنبال کننده های زیادی داشت و یا این که ویدیوها و تصاویری که می گذاشت دارای تعداد بازدیدکننده های بالایی بود می توانید از این فرد به عنوان یکی از افراد مشهور در بازاریابی با استفاده از افراد مشهور استفاده کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که استفاده کردن از این روش می تواند شانس شما را برای موفقیت به میزان بسیار زیادی بالا ببرد. شما باید سعی کنید تا جایی که می توانید این کار را انجام دهید برای این که بتوانید تجارت خودتان را به همه معرفی کنید. اکنون فرض کنید که شما در یکی از این شبکه های مجازی به عنوان مثال در اینستاگرام به کار بازاریابی می پردازید. در این حالت فرض کنید که شما تجارتی تازه و یا به عبارت دیگر یک استارت آپ هستید و به عنوان مثال 500 دنبال کننده دارید. در این صورت می توان انتظار داشت که 500 نفر از جدیدترین آپدیت ها در رابطه با تجارت شما باخبر می شوند. قدرت استفاده کردن از افراد تاثیرگذار به این شکل است که شما فردی را پیدا می کنید که این فرد در شبکه های اجتماعی دارای تعداد بسیار زیادی دنبال کننده می باشد. به عنوان مثال این فرض کنید که این فرد دارای 100000 دنبال کننده است. شما با این فرد ارتباط برقرار می کنید و به او می گویید که تجارت شما چیست و چکار می کند. این فرد هم سعی می کند تا تجارت شما را برای دنبال کننده های خودش تبلیغ کند. در این حالت فرض می کنیم که تنها 1 درصد از دنبال کننده های این فرد افرادی باشند که فکر کنند تجارت شما به دردشان می خورد. در این صورت می توان انتظار داشت که در طول مدتی بسیار کوتاه میزان 1 درصد از آن 100000 نفر دنبال کننده شما می شوند که این 1 درصد برابر با 1000 نفر است این در صورتی است که خود شما تنها 500 دنبال کننده داشتید! به عبارت دیگر با استفاده از این روش می توانید انتظار داشته باشید که شما می توانید تعداد دنبال کننده های خودتان را در طول مدت کوتاهی 3 برابر کنید! تنها کاری هم که کرده اید این بوده که با یک فرد تاثیرگذار صحبت کرده اید و این فرد را متقاعد کرده اید که تجارت شما می تواند تجارت مفیدی باشد. همین موضوع باعث می شود که تجارت شما تغییراتی کاملا اساسی بکند. از این رو باید تمام تلاش خودتان را برای انجام دادن این کار بکنید.

16. یک وب سایت مناسب داشته باشید که از نظر بهینه سازی موتورهای جستجوگر (SEO) عملکرد مناسبی داشته باشد!

 

نکته بسیار بسیار مهم دیگر برای افرادی که می خواهند کار بازاریابی دیجیتالی را به خوبی انجام دهند این است که باید سعی کنند تا برای خودشان یک وب سایت داشته باشند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند تجارت شما را از این رو به آن رو کند و تحولات بسیار زیادی در آن ایجاد کند. این روزها یکی از مهم ترین احتیاجاتی که هر تجارتی باید داشته باشد وجود یک وب سایت است به این دلیل که در این روزها تجارتی که وب سایت نداشته باشد به هیچ عنوان نمی تواند نظر مخاطبین را به خودش جلب کند. شما باید در فضای اینترنت برای خودتان یک وب سایت داشته باشید تا به این روش تمام افرادی که می خواهند به تجارت شما بیاییند سعی کنند تا از طریق این وب سایت با تجارت شما و تمام ویژگی هایی که دارد آشنایی داشته باشند. دانشمندانی که در این زمینه تحقیق می کنند بر این باورند که وب سایت داشتن برای یک تجارت را می تواند به عنوان یکی از مهم ترین و اساسی ترین شرط ها برای موفقیت برای یک تجارت هم در کار تجارتش و هم در کار بازاریابی دیجیتالی دانست و تجارت هایی که برای خودشان وب سایت ندارند به هیچ عنوان اعتباری در دنیای سال 2022 نخواهند داشت. از این رو باید سعی کنید برای این که مخاطبین جدیدی را به تجارتتان جلب کنید، مخاطبین قدیمی را نگه دارید؛ تعداد افرادی را که به عنوان بازدیدکننده از وب سایتتان دیدن می کنند افزایش دهید و در نهایت برای این که میزان فروشتان را بیشتر کنید حتما برای خودتان یک وب سایت داشته باشید. شما باید سعی کنید تا طراحی این وب سایت را به شیوه ای کاملا بهینه انجام دهید تا بتوانید در کار بازاریابی با استفاده از وب سایت موفق شوید. البته برای این که کار طراحی وب سایت را به شکل بهینه ای انجام دهید نیاز به انجام دادن برخی از کارها و رعایت کردن برخی اصول دارید که در صورتی که به آن ها توجه نکنید ممکن است برایتان مشکلاتی ایجاد شود. به عنوان مثال اگر شما می خواهید یک وب سایت مناسب داشته باشید که دارای تعداد بازدیدکننده های زیادی باشد؛ باید اول از همه به این نکته توجه کنید که این وب سایت شما باید از نظر SEO عملکرد بهینه ای داشته باشد. به عبارت دیگر وب سایت شما باید به گونه ای طراحی شده باشد که وقتی فردی کلمه و یا عبارت هایی را که مرتبط با این وب سایت است در موتورهای جستجوگری مانند گوگل و موتورهای جستجوگر مشابه آن جستجو می کند وب سایت شما باید جز یکی از وب سایت های رده بالا و اولیه باشد که در نتیجه های حاصل از موتورهای جستجوگر نمایان می شود. به عنوان مثال در صورتی که شما وب سایتتان را به گونه ای طراحی کرده باشید که در رده بندی هایی که حاصل از موتورهای جستجوگر هستند در رتبه بندی بالایی قرار داشته باشد در این صورت می توانید انتظار داشته باشید که وقتی کلمه و یا عبارتی را که مربوط به وب سایت شما می باشد در موتورهای جستجوگر جستجو می شود، وب سایت شما در همان صفحه اول و یا حداقل در صفحه های اول خودش را ظاهر کند و همین موضوع باعث می شود که تعداد افرادی که به عنوان بازدیدکننده به این وب سایت سر می زنند به میزان بسیار بسیار زیادی و به صورت تصاعدی افزایش پیدا کنند. البته این که چه عواملی می تواند بر روی بهینه سازی موتورهای جستجوگر تاثیر داشته باشد موضوعی است که اگر شما می خواهید یک وب سایت مناسب داشته باشید باید حتما آن را پیدا کنید و برای پیدا کردن آن وب سایت ها و راهنماهای زیادی وجود دارند.

17. صفحه اول وب سایتتان (یا Landig Page) را خوب طراحی کنید!

 

نکته دیگری که شما باید حتما برای این که کار بازاریابی دیجیتالی را به خوبی انجام دهید به آن توجه داشته باشید این است که سعی کنید تا وب سایتی داشته باشید که دارای یک صفحه اول مناسب است. در صورتی که شما برای این وب سایت یک صفحه اول مناسب طراحی نکنید ممکن است مشکلات زیادی برایتان ایجاد کند و حتی ممکن است انگیزه افرادی که به عنوان بازدیدکننده از وب سایتتان دیدن می کنند نیز به میزان زیادی کاهش پیدا کند از این رو پیشنهاد می شود که حتما وب سایتی داشته باشید که دارای یک صفحه اول (یا همان landing Page) مناسب باشد.  اولین چیزی که به چشم افرادی که قرار است به عنوان بازدیدکننده از وب سایت شما دیدن کنند می آید همین صفحه اول است و در صورتی که شما بتوانید به خوبی آن را طراحی کنید می توانید انتظار داشته باشید که این افراد برای این که به بخش های دیگر وب سایت شما بروند انگیزه بیشتری داشته باشند در صورتی که اگر وب سایت شما به شیوه ای طراحی شده باشد که این بخش در آن خیلی جالب نباشد و یا این که در صورتی که شما به عنوان طراح به این بخش از وب سایت توجهی نکرده باشید شانستان برای این که بتوانید یک وب سایت جذابی داشته باشید که بازدیدکنندگان و افرادی که تازه برای اولین بار به این وب سایت می آیند را تبدیل به مشتریان و یا حداقل مخاطبین خودش کند؛ کمتر می شود چون به احتمال زیاد از همان ابتدای کار وب سایت را رها می کنند و به سراغ وب سایت دیگری می روند.

18. به سرعت وب سایت توجه کنید!

 

نکته بسیار مهم دیگری که شما در این زمینه باید به آن توجه کنید این است که وب سایتی طراحی کنید که دارای سرعت زیادی می باشد. به عبارت دیگر شما برای این که بتوانید یک وب سایتی داشته باشید که به شما کمک کند تا از نظر بهینه سازی موتورهای جستجوگر بهتر عمل کند باید تمام تلاشتان را بکنید که این وب سایت دارای سرعت زیادی باشد. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است تجارت هایی که وب سایتی دارند که در آن ها سعی می کنند تا سرعت وب سایت را بالا ببرند نسبت به تجارت هایی که وب سایت هایی دارند که چنین سرعتی در آن وجود ندارد شانس خیلی کمتری برای این دارند که در بخش بازاریابی با استفاده از وب سایت که یکی از مهم ترین بخش های بازاریابی دیجیتالی می باشد و وجود آن در این عرصه بخشی جدایی ناپذیر است دارند. به عبارت دیگر در صورتی که شما می خواهید در کار بازاریابی دیجیتالی هنگامی که می خواهید با استفاده از وب سایت بازاریابی کنید موفق خودتان موفق شوید باید تمام تلاشتان را بکنید تا وب سایتی داشته باشید که دارای سرعت بالاتری باشد. فراموش نکنید که اکثر افرادی که قرار است به عنوان بازدیدکننده از تجارت شما دیدن کنند افرادی هستند که برای این که وب سایت شما بالا بیاید زمان ندارند و بنابراین صبر نمی کنند تا زمانی که وب سایت شما بالا بیاید. از این رو در صورتی که سرعت بالا آمدن وب سایت شما از یک سرعت مخصوصی بیشتر باشد به احتمال زیاد این افراد وب سایت شما را رها می کنند و به سراغ وب سایت های دیگری می روند. پس تمام تلاشتان را بکنید که سرعت وب سایتتان را به اندازه ای بالا ببرید که بتوانید به خوبی از آن استفاده کنید.

بخش دوم: بازاریابی با استفاده از ایمیل (Email Marketing)

19. اصول کار بازاریابی با استفاده از ایمیل را یاد بگیرید و آن را درک کنید!

 

اولین نکته ای که شما باید برای این که کار بازاریابی با استفاده از ایمیل را به خوبی یاد بگیرید به آن توجه کنید این است که سعی کنید تا اصول کلی کار را به خوبی یاد بگیرید و درک کنید. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که در این زمینه افراد انجام می دهند این است که اکثرا فکر می کنند که بازاریابی با استفاده از ایمیل یک روشی است که امروزه دیگر نمی توان از آن استفاده کرد. به عبارت دیگر با توجه به این که این روش یک روش قدیمی است و با توجه به این که استفاده کردن از این روش ممکن است در بسیاری از موارد دیگر به نظر مسنوخ شده بیاید ولی حقیقت این است که بر خلاف تصوری که بسیاری از افراد دارند استفاده کردن از این روش هنوز هم می تواند به عنوان یکی از بهترین روش هایی که شما می توانید برای کارتان مورد استفاده قرار دهید و با استفاده از آن به صورت دیجیتالی بازاریابی کنید مورد استفاده قرار بگیرد. از این رو می توان گفت در صورتی که شما در ابتدای کار به وجود این روش ایمان بیاورید و قبول کنید که این روش یک روش مناسب برای بازاریابی کردن برای مخاطبین است می توانید انتظار داشته باشید که انجام این کار می تواند به شما کمک های زیادی بکند. نکته خیلی مهمی که شما در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید این است که باید بدانید که استفاده از این روش دارای اصول و قوانینی است که شما باید سعی کنید تا حتما برای موفق شدن این اصول و قوانین را مورد بررسی قرار دهید و باید آن ها را بلد باشید!

20. برای ایمیل زدن یک زمانبندی مناسب داشته باشید!

 

نکته مهم دیگری که در این رابطه باید به آن توجه داشته باشید این است که کار ایمیل زدن به این شکل است که شما باید سعی کنید تا یک زمانبندی مناسب برای این کار داشته باشید. به عبارت دیگر شما باید بدانید که چه زمانی بهترین کار برای ایمیل زدن به مخاطبینی است که می خواهید برای آن ها بازاریابی کنید. در عین حال باید به این نکته هم توجه داشته باشید که انجام این کار باید به این شکل باشد که شما به صورت پیوسته به آن ها ایمیل بزنید چون در غیر این صورت نمی توانید به نتیجه هایی که مطلوبتان می باشد برسید. شما باید سعی کنید تا نه به اندازه زیادی و فاصله های کم به آن ها ایمیل بزنید (چون در این حالت ممکن است آن ها از این که شما ایمیل زده اید ناراحت شوند و یا این که ممکن است این موضوع باعث شود که بازاریابی شما به جای این که نتیجه مطلوبی بدهد نتیجه عکس بدهد) و نه این که به اندازه کم و با بازه های زمانی طولانی به آن ها ایمیل بزنید (چون در این حالت نیز ممکن است به نتیجه مطلوبی نرسید) شما باید سعی کنید تا کاری کنید که ایمیل هایی که به مخاطبین و افرادی که ثبت نام کرده اند بزنید به گونه ای باشد که آن ها احساس کنند که شما حقیقتا به فکر آن ها هستید. بسیاری از افرادی که در این زمینه کار می کنند به دنبال یک فرمول کلی برای این کار می باشند ولی حقیقت این است که برای این کار یک فورمول کلی وجود ندارد و شما برای این که این کار را انجام دهید نیازی به این ندارید که خودتان برای خودتان یک رابطه ای داشته باشید ولی حقیقت این است که اگر بتوانید کاری کنید که یک تعادلی را میان چندین پارامتر که در این زمینه وجود دارد برقرار کنید می توانید انتظار داشته باشید که در کارتان موفق شوید.

21. به هنگام بازاریابی با استفاده از ایمیل فراموش نکنید که یکی از مهم ترین نکته ها این است که مشتریان را نگه دارید!

 

وقتی که می خواهید با استفاده از ایمیل بازاریابی کنید باید حتما به این نکته مهم توجه کنید که اصلی ترین کاری که شما باید انجام دهید این است که مخاطبین خودتان را نگه دارید. به عبارت دیگر در صورتی که شما بتوانید آن ها را آن طور که هستند نگه دارید می توانید انتظار داشته باشید که شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا کار را به این شکل انجام دهند افرادی هستند که شانس بیشتری برای موفقیت نسبت به افرادی دارند که فکر می کنند بازاریابی با استفاده از ایمیل باید به شیوه های دیگری انجام شود. از این رو یکی از بهترین کارهایی که شما در این زمینه می توانید انجام دهید این است که تمام تلاشتان را بکنید برای این که دیگران را به عنوان مخاطبین خودتان نگه دارید. یکی از بهترین مزیت هایی هم که بازاریابی با استفاده از ایمیل می تواند برای شما داشته باشد درست همین است که شما بتوانید با استفاده از این روش و با استفاده از ایمیل هایی که هر چند وقت یک بار برای آن ها می فرستید سعی کنید تا آن ها را به عنوان مخاطبین و مشتریان خودتان نگه دارید. این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت پیدا کنید.

بخش سوم: بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی

22. پلتفرم مناسب را انتخاب کنید!

 

یکی از مهم ترین و کلیدی ترین بخش ها در کار بازاریابی دیجتالی بازاریابی کردن با استفاده از شبکه های اجتماعی می باشد. این روزها استفاده کردن از شبکه های اجتماعی یکی از مهم ترین و پرکاربردترین روش ها برای این است که شما بتوانید با استفاده از آن شانستان را برای بالا بردن میزان فروشتان بیشتر کنید. شما برای این که از این ابزار قوی و بسیار بسیار اثرگذار استفاده کنید نیاز است به اصولی توجه کنید که به شما کمک می کنند تا کار را بهتر انجام دهید. اولین و مهم ترین نکته ای که شما در این زمینه باید به آن توجه کنید این است که سعی کنید تا پلتفرم مناسب برای این کار را مورد استفاده قرار دهید. به عبارت دیگر در صورتی که شما این توانایی را نداشته باشید که پلتفرم مناسب را برای خودتان انتخاب کنید شانستان برای این که بتوانید در کار موفق شوید صفر می شود. شما باید تمام تلاشتان را بکنید که تا جایی که می توانید از پلتفرمی استفاده کنید که به شما کمک می کند تا کار را با کیفیت مناسب انجام دهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته همچنین نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند منجر به این شود که شما بتوانید اصول و استراتژی های کاری خودتان را به این شکل برای خودتان تعیین کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته ثابت کرده است که شما برای انجام دادن این کار باید تمام تلاشتان را بکنید که پلتفرمی را انتخاب کنید که فکر می کنید می توانید با استفاده از آن به بیشترین میزان مخاطبین برسید. شما با استفاده از این پلتفرم همچنین می توانید شانس بیشتری برای منظم کردن کارتان و مشخص شدن استراتژی هایی داشته باشید که قرار است در مرحله های بعدی کار از آن ها استفاده کنید. معمولا امروزه اکثر افرادی که می خواهند با استفاده از شبکه های اجتماعی کار بازاریابی را انجام دهند سعی می کنند از پلتفرم هایی استفاده کنند که به اندازه کافی مشهور هستند و همه ما این پلتفرم ها را می شناسیم. به عنوان مثال آن ها می خواهند از پلفترم هایی مانند توییتر و اینستاگرام و فیسبوک و تیک تاک و پلتفرم هایی مانند آن ها استفاده کنند. از این رو شما برای این که پلتفرم مناسب خودتان را انتخاب کنید به احتمال زیاد مشکل چندانی نخواهید داشت و می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. تنها نکته ای که در این زمینه باید به آن توجه کنید این است که فکر کنید کدام پلتفرم می تواند از همه این حق انتخاب های محدود برای شما سودمندتر باشد.

23. سعی کنید تنها به پلتفرم انتخابی خودتان بسنده نکنید و در کنار آن از چند پلتفرم دیگر نیز به عنوان پلتفرم های جانبی استفاده کنید!

 

نکته دیگری که شما باید در این زمینه به آن توجه کنید این است که سعی کنید تا از یک پلتفرمی که انتخاب کرده است استفاده نکنید و در کنار آن از چند پلتفرم دیگر به عنوان پلتفرم های جانبی استفاده کنید. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت در این زمینه داشته باشید. به عبارت دیگر وقتی که از چند پلتفرم استفاده می کنید می توانید انتظار داشته باشید که با مخاطبین بیشتری رابطه برقرار کنید. مثلا وقتی که در کنار اینستاگرام از توییتر هم استفاده می کنید می توانید در کنار طیف وسیع مخاطبینی که از پلتفرم اینستاگرام استفاده می کنند؛ برای افرادی که اینستاگرام ندارند و تنها از توییتر استفاده می کنند هم کار بازاریابی را انجام دهید.

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 19
:: بازدید ماه : 447
:: بازدید سال : 1186
:: بازدید کلی : 5686